( تحصیلات : کم سواد ، 15 ساله )

سلام علیکم.من وبلاگی سیاسی دارم وبازدیدهای این وبلاگ نسبت به زحماتی که من برای این وبلاگ میکشم کم است.حتی من بعضی ازاخباری که اصلاکسی تابه حال نشنیده است رادروبلاگم میگذارم.حتی طنزهای سیاسی.من این وبلاگم رادرموتورهای جستجومعروف هم گذاشته ام واولین وبلاگی که می آیدوبلاگ من است.
لطفامن راکمک کنید تامشکل وبلاگم راپیداکنم.
جهت دیدن وبلاگم هم میتوانیدبه این آدرس بروید:www.erfan.baranblog.com
من قبلاسوالی رادررابطه بااستنماگذاشته بودم که گفته بودم بعضی ازمنابع این کاررادرست تلقی میکنند.شمابه من گفتیدکه این منبع رابگویم.این منبع ویکی پدا است.(لطفااین آخرین جملات خصوصی باشد)
باتشکر


مشاور (sayed mojtaba navab)

با عرض سلام و آرزوی بهرمندی از نیروی بیکران مهر و محبت ، خدمت کاربر گرامی! وبلاگ شما را دیدم . زبا بود و برای افراد خاص با دیدگاه خاص جذاب اما برای همه اقشار با هر نوع فکر سیاسی و غیر سیاسی و دینی وغیر دینی و .... نه چندان جذاب . شما اولا خلوص نیتت را بالا ببر و ببین کار درست کدامست کاری به بازدید بالا و ... نداشته باش . بلا تشبیه حضرت محمد با آن همه عظمت سالیان طولانی پیوانش به عدد انگشتان دو دست نمی رسیدند اما خلوص نیت و صفای باطن و هدف مقدس و پشتکار مکتب الهی ایشان را جهان شمول نمود و اگر نبود دشمنی دشمنان علی ع با ایشان الان همه کائنات زیر پرچم مقدس محمد و مهدی ع می درخشیدند. راستی یک سوال از خودتان بپرسید اگر امام زمانمان ع یک روز بخواهند سری به وبلاگ یا سایت شما بزنند آیا ایشان خوشحال و راضی خارج می شوند یا نه آیا حاضر به ماندن و سرزدن و حتی نظر گذاشتن می شوند .....بگذریم. شما بیش از اینکه به اخبار سیاسی بپردازید به تفحص در امور خصوصی و حواشی و جنجال سیاسی پرداخته اید . امروزه اخبار سیاسی واقعی آنست که موجب بصیرت سیاسی و فرهنگ سازی حکومت مهدوی مبتنی بر اصل رکین ولایت فقیه است که باید جوانان را به آن سمت و سو سوق داد. بدانید دلسرد نمودن مردم ازر هر یک از ارکان نظام حتی شخص رئیس جمهور کنونی با همه ویژگیهای دانسته و ... به مصلحت نظام و دین و ایمان مردم نیست و مایه یاس و نومیدی مردم دیندار است. راستی به کتب و مقالات و ... تیزر ها و فیلمها ووغیره در باب روشهای تبلیغات و آگهی ها و کلا فن تبلیغات در عصر حاضر مراجعه و مطالعه فرمایید. بگذریم یکی از یساتید رسانه حقیر روزی سوالی کرد که جوابش به درد شما می خورد . می گفت در شبکه ها یدینی مسیحس صهیونیستی –مثل نجات و محبت تیوی که به خدا باید پناه برد از ترفند های عوام فریبانه ایشان، - در اروپا و امریکا و... گاه می بینیم بدون هیچ تبلیغ از دین و اصول دینی در حرف ها و تصاویر و دکور و ... قط و فقط یک برنامه آشپزی جذاب و زیبا را می گزارند و بدون هیچ اسمی از حضرت مسیح ع و ... خداحافظی می کنند . اینگونه برنامه ها چه ربطی دارد به اینگونه شبکه ها و چرا با این سبک و سیاق و بدون هیچ تبلیغ مسیحی و ... فعلا زمان پاسخگوییم به پایان رسیده و باید خداحافظی کنم . ببخشید بر روی آن بیاندیشید حتما به پاسخش خواهید رسید........ برای مولایمان حضرت حجه ع دعا کنیم تا ایشان هم د رحقمان دعای خاص بفرمایندو یاریمان نمایند......... ان شاء الله خوشبخت و سعادتمند باشید!